Facebook WiFi login, få det optimale ud af dit gæste WiFi

  • Få ekstra værdi til din virksomhed ved at bruge dit gæste WiFi aktivt
  • Få flere indtjekninger og engagement på din Facebook side der vil forbedre din synlighed og tiltrække flere kunder
  • Få adgang til aggregerede demografiske data såsom alder og køn

Lad os hjælpe dig med at skabe ekstra værdi via dit WiFi.

Få kunderne tættere på din forretning

Brug af Facebook login gør at dine kunder må indtjekke via Facebook for at få adgang til dit gæste WiFi. Det er en ny måde at skabe mere værdi for din virksomhed og dække virksomhedens omkostninger til gæste WiFi og gratis kunde internetadgang.

WiFi kompagniet tilbyder denne mulighed, så din virksomhed kan komme tættere på kunderne, fordi din virksomhed vil få flere indtjekninger og likes på Facebook end ellers.

Når kunderne tjekker ind for at bruge gæste WiFi vil dine kunders Facebookvenner nemmere opdage din virksomhed, da indtjekningen er synlig i deres nyhedsoversigt.

Efter indtjekning, vil dine kunder blive spurgt om de også ønsker at give et Facebook ”like”, dermed får din virksomhed mulighed for have en løbende og god kontakt til kunderne via Facebook.

Hjælp dine kunder med at finde din virksomhed

Flere indtjekninger og mere engagement på din Facebook side vil forbedre din virksomheds Facebook placering. Når kunderne leder efter et spisested i din nærhed vil du ligge højere på listen, altså du vil også kunne tiltrække flere kunder når kunderne f.eks. anvender Facebook mobile app.

Få indsigt hvem dine kunder er

Via Facebook får du adgang til aggregerede demografiske data såsom alder og køn. Disse oplysninger kommer fra de indtjek og likes som din virksomhed har modtaget. Det er også muligt at se hvornår dine kunder har lavet flest indtjekninger og dermed kan du bedre analysere hvornår der er maksimum aktivitet i din virksomhed.

Du vil også være i stand til at nå ud til dine kunder som har tjekket ind med Facebook-annoncer.

Facebook checkin

 
 

Eksempel på en business case

En virksomheds ønsker at gøre sig mere synlig på Facebook samt forbedre sin placering. Derfor beslutter ledelsen sig for at køre en promovering af virksomhedens Facebook i lokalområdet.

Promoveringen består af et dagligt budget på 134,- kr. og en varighed på 28 dage estimeret omkostning er 3752,- kr.

Denne omkostning vil fint kunne dække en installation som kan håndtere op til 50 kunder samtidigt. Dette er dog under forudsætning af at eksisterende Internetforbindelse genanvendes og at den eksisterende Internetforbindelse har kapacitet til at kunne håndtere 50 samtidige brugere.

 

facebook budget